A helyzetet mind ismerjük: bemegyünk egy gyorsétterembe egy hamburgerért, mire a kasszánál megkérdezik tőlünk, hogy adhatják-e menüben. Ha a válaszunk “igen”, már érkezik is a következő kérdés: közepes vagy nagy menüben? És így történik meg újra és újra, hogy noha csak egy szem hamburgerért mentünk be: hamburgerrel, sültkrumplival és üdítővel (esetleg desszerttel is) megpakolt tálcával távozunk a kasszától.
Függetlenül attól, hogy szeretünk-e gyorsétterembe járni, vállalkozóként egy valamiben biztosan egyetértünk: a fenti zseniális iskolapéldája annak, hogyan lehet az egy vásárlásra jutó bevételt a leggyorsabban maximalizálni. Vajon ezeket a technikákat hogyan lehetne alkalmazni az Ön vállalkozásában is?
A fentihez hasonló példák és módszerek garmadáját hozzuk el a miskolci vállalkozóknak a március 10-én 14:00 – 18:00 között tartandó “Árazási stratégiák” workshopunkra, amelyre ezennel Önt is meghívjuk.
Jöjjön el a workshopra csütörtökön a miskolci BOKIK székházba, és tudja meg:
- Hogyan maximalizálja a vállalkozása bevételét?
- Hogyan határozza meg a terméke árát?
- Hogyan növelje az egy vásárlásra eső bevétel mértékét?
A workshop ingyenes, de regisztrációhoz kötött:
https://inputprogram.com/esemeny/input-next--miskolc-2--alkalom
A 4 órás workshop szervezője a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara és az INPUT Program. A trénere Süvöltős László, a Simplegrow vezető tanácsadója.