Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az bokik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Elfogadom
AA

Klaszterrendezvény és vásár (2013. május 5.)

Sikeres klaszterrendezvény és vásár – a Miskolc Belvárosi Gazdaságfejlesztő Klaszter szervezésében

A City-Partner Miskolc – Miskolc Belvárosi Gazdaságfejlesztő Klaszter – melynek a BOKIK Nonprofit Szolgáltató Kft. is alapító tagja – azzal a céllal jött létre 2011-ben, hogy a főutca szerepe érezhetően növekedjen, Miskolc belvárosa több figyelmet kapjon a helyi vállalkozások érdekeinek figyelembevétele mellett.

Céljai eléréséhez – egyebek mellett – különböző akciók megvalósításával is igyekszik közelebb kerülni a klaszter, melyre egy az Új Széchenyi Terv keretében az Európai Regionális Fejlesztési Alaptól elnyert pályázat (ÉMOP-1.2.1-11-2011-0025) is megvalósítási lehetőséget kínál. A folyamatosan bővülő klaszter így a pénzügyi segítséggel – többek között – szabadtéri rendezvényeket szervez.

A harmadik ilyen rendezvényre május első vasárnapján került sor, rendkívüli érdeklődés mellett. Az esemény helyszíne a Városház tér és környéke volt, ahol – a jól megszokott Miskolczi Vásár kínálatán túl – ezúttal a klasztertagok, belvárosi kereskedők, és a helyi értékek képviselői is megjelentek: az esemény keretében, közel 20 hangulatos faház települt ki a Városház térre.

A kiállítók kínálatában megtalálhatóak voltak a helyi kézműves és népművészeti termékek éppúgy, mint a könyvek, az utazási ajánlatok, vagy éppen a gasztronómiai különlegességek. A klaszter térítésmentesen biztosította a megjelenési lehetőséget a kiállítók számára.

Az eseményen a szervezők családi és gyermekprogramokkal is várták a látogatókat: volt arcfestés, délelőtt a Vaga Banda Társulat gólyalábasaival találkozhattak, déltől koradélutánig pedig az Agyagbanda zenekar szórakoztatott a helyszínen valamennyi érdeklődőt.
Anyák Napja alkalmából, az édesanyákat apró ajándékkal köszöntötték a szervezők.