Ismerik a márkádat? Van már hírneved? A jó brand hozza a bevételt! A jó brand a legnagyobb kincs. Hogyan építsük fel és vigyázzunk rá? Építsd a cégbrandet erős értékekre! Az üzenet mindenütt ugyanaz legyen!
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program! Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 10 napig jelszóval nézhető! Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!
Időpont:
2024. december 12. (csütörtök), 9.30-16.30
Helyszín:
BKIK Székház
Budapest, Krisztina körút 99., 7. emelet
Videón távolról résztvevőknek:
2024. december 13., 12 órától dec. 21-ig, jelszóval
Miről szólunk?
A jó brand a legnagyobb kincs. A jövőben is a tiszta, igaz üzenet hozza a legtöbb bevételt. Az erős brandingre, márkastratégiára építkezés az első lépcső. Az így felépített brand egy idő után maga hozza a bevételt. Sok marketing- és hirdetési költség spórolható meg vele. Ne dobjuk ki feleslegesen a pénzünket az egyes hirdetésekre! Építsünk jó brandet!
Hogyan lesz erős brandünk, ami állja a viharokat, kivédi a hírnévrombolást? A hamis hírek, a közösségi média használata erősödésének világában ez a feladat még nehezebb lesz, mint eddig.
Milyen kommunikációs eszközöket, módszereket, platformokat, jelenlétet használjuk 2025-ben brandünk, márkánk ismertségének, jó hírének megtartására és erősítésére?
Mit és hogyan tegyünk, hogy erős értékeken alapuljon a brandünk, s ez átmenjen minden kommunikációs csatornán egységesen?
Kiknek szólunk?
Erről szólnak a téma legjobb szakértői, akik a legfrissebb tudásukat és a közeljövő trendjeit adják át a kkv-döntéshozóknak, marketingeseknek, PR-eseknek és kommunikációs szakembereknek. Ezzel hatalmas segítséget adva a felkészülésükhöz és sikeres munkájukhoz.
Kiemelt témák
- A tiszta, igaz üzenet a legjobb választás. Van branding stratégiátok? Brandingstratégia-építés 2025.
- Melyek az erős értékek, amikre érdemes hosszú távon is építkezni?
- A jó üzenet ismérvei. Mit tegyünk, hogy mindenhol egységesen szóljon?
- Hogyan segít a hiteles márka építésében a mesterséges intelligencia? Rombolás helyett erősítés!
- Segítség, brand lejáratás! Krízishelyzet! Vedd észre időben és cselekedj!
- Te vagy a brand! A self brand építése a cég érdekében. Hol vannak erre a legjobb terepek?
- Működnek-e a PR-cikkek, a szakmai publikációk, a szakmai előadások, szereplések?
- Brandmarketing eszköztár 2025-ben.
- A kreatív és a szövegtartalom a legnehezebb? Jó tanácsok értékek közvetítéséhez.
- Márkavédelem! A tied védett? Veszélyek és kivédésük.
- Hirdetéssel brandépítés. Hol, hogyan, mennyiért?
- Saját oldal, profil, szakmai oktatás, podcast. A divatos saját kommunikációs irányok.
- A Google Ads használata közvetve vagy közvetlenül brand bevezetésére, az ismertség erősítésére.
- Márkaépítés videókkal.
- Csökken a brand reputációja? Mit tegyünk azonnal?
- Employer branding. A kihagyhatatlan belső brandépítési trend.
- Gyűjtsünk be sok díjat, elismerést! S kommunikáljuk. De hol?
- Branding, ami igazán megkülönböztet a többiektől.
- Milyen üzenetet hordozó márkákra vevők a fiatalok?
- Híres vagy hírhedt leszel? Csak egy hajszálon múlik. Hogyan kerüld el a kockázatot?
- Ne csak jó légy, kommunikáld is!
- Személyes brandépítés nyilvános szerepléssel. A tudás mellé beszélni is kell tudni.
- Hiteles tartalomhoz hiteles ember. A jó párosítás mindent visz. Hazai példák.
- A márkahűség folyamatos figyelése. Az ördög nem alszik.
Felkért előadók
- Bodóczi Ildikó ügyvezető, GoodTimes Event and Marketing
- Bőhm Kornél kommunikációs szakértő, kríziskommunikációs tanácsadó
- Demcsák Zsuzsa kommunikációs tréner, PP Konferenciaközpont
- Dénes Vanda ügyvezető/tulajdonos, Open Online Kft.
- Ferling József stratégiai igazgató, Ferling Kft.
- Gyimesi Laci brandesfiú, brandesfiu.hu
- Gubicz Flóra Anna IP szakértő, MOME
- Klausz Melinda közösségi marketingspecialista, közösségi-media.com
- Kőszegi András márkatanácsadó, Onbrands
- Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
- Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja
- Solcz Tamás Head of Digital Management
- Sipos Zoltán marketing stratéga, Kreatív Kontroll Kft.
- Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute
- és még sokan mások…
Tájékoztató a networking programról
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
A hibrid KKV-AKADÉMIA konferenciákon választható részvételek:
- Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
- Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától még 10 napig)
- Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától még 10 napig)